dinsdag 13 november 2012

Fabric stamping







12 opmerkingen:

  1. Hai Rianne! Mooie printjes, weet je al wat je er van gaat maken?
    Ik vind de golfjes erg mooi, wat een werk om die mooi aan te sluiten...
    Fijne dag,
    Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind die golfjes helemaal te gek!
    mooi gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou ook zo wel eens iets willen proberen, maar ik vraag me dan af wat voor inkt je gebruikt...
    Overlaatst probeerde ik een naam te stempelen op een Notitieboekje maar voor mij was de inkt niet intens genoeg...

    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig! Ik krijg helemaal zin om het uit te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi! Die rode 3dimensionale kubus... wauw! Je kunt wel een drukkerijtje beginnen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf is dit. Geweldige patroon stempels en dan zo goed op stof gekregen. Knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat moooi!! deze stempels.. Super! groetjes Marloes

    BeantwoordenVerwijderen